Lördag 090131

Hejsan!

Igår var det förfest här hemma, Öja skulle börja med I <3 Fridays så vi blev ett härligt gäng som samlades.
Jag tycker om mina kompisar :-D verkligen tycker om dom jättemycket!
Det var en trevlig kväll och faktiskt så kom KompisBjörn och hälsade på :-D sådär spontant! bestämdes en timme innan hans tåg isåfall skulle gå, soo yeaash, det var roligt!

Öja var oväntat bra ! kan ju iofs vara för att vi var ett bra gäng :-D men tiden gick fort och när det var slut var man fortfarande tillräckligt taggad för efterfest. Det blev en lugn, halvdåsig efterfest må jag säga. Men skönt det.
Somnade väl runt halv åtta och vaknade igen vid elva.
En liten dageneftermatstund på ÖP kiosken och sen lämna av Knutut och Björn vid tåget.

Sen hamnade jag hos David! och där låg vi och halvslumra i någon timme.
Trefligt trefligt

Men nu är det såhär att min farmor fyller år idag så snart måste jag börja göra mig i ordning för en kväll på Bryggeriet här i Ystaden ihop med kusinermedföräldrar och farföräldrarna,
Sen vad resten av kvällen bjuder på, ja det får vi se! Just nu hade en lugn kväll med ett par timmar Oblivion eller någon härlig film suttit underbart.

Kommer väl upp någon enstaka bild från gårdagen, dock glömde jag bort att fota en hel del så ja, mycket blir det inte!

Ha en bra lördag alla goda

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack för igår gumman, de var jätteroligt! Jag har lite bilder fårn igår.. Jag ska ladda upp några sen. Kram

2009-02-01 @ 11:16:35
URL: http://D3arjessie.blogspot.com
Postat av: Jessica

Thx kompis! Det var en skoojj kväll! =)

2009-02-01 @ 15:12:44
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0