Lördag 090117!

Goddag
Vaknade för bara en stund sen(!!!) så därför är nu halva dagen gången och jag vet inte vad jag ska göra.

Igår skulle det fixas med rören/avloppen i byggnaden så jag hade förberett David som nu bor i Mikaels lägenhet att jag kommer förmodligen ner där och hänger några timmar.
Sammanlagda tiden?
16 timmar!
Var där ca 12:00 och var hemma igen 4:30.
Och vad gjorde vi under all denna tid?
Vi såg Revenge of the Nerds (?) Anastasia, Edward Scissorhands och The Condemned.
Under hela tiden var det folk som kom och gick.
Det blev matlagning, massa snack och musiklyssnande.
Tiden gick faktiskt väldigt snabbt och man var rätt mör när vi närmade oss 4 slaget.

Två vänner till David kom förbi vid 2 tiden och det var egentligen inget särskilt med det mer än en särskild diskussion som handlade om deras snoppar och vilket håll dom var svängda på.
Var det P till V (Pitt till vänster) så la den sig alltid till vänster när man satte sig ner och när det var P till H (Pitt till höger) så la den sig ALLTID till höger. Skulle man då ta och lägga sin snopp till det andra hållet som inte är tänkt så kändes det jätteobehagligt att gå.
Intressant? Kanske itne så jätte, men vi hade väldigt roligt när vi pratade om det (eller rättare sagt jag lyssnade bara eftersom jag inte har så mycket erfarenhet inom detta område). En av killarna hade iaf gått igenom denna teorin i brist på annat.

Så ja, idag?
Kanske hem till mormor och morfar en runda men klockan är redan 14 så vet inte.
Hem till David ikväll som ska ha förfest?
Eller kanske bara stanna hemma och chilla.
Ja, vi får se vart dagen tar mig.

Nu blir det lite frukost iaf! Svamptortelloni ftw!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0