Förresten så

På fredag ska jag, Knautut och Ämmi se på Disney on Ice - prinsessor på Is :-D:-D:-D<3

Så jäkla tufft!
Hoppas att man kan köpa en sån liten plastkrona, det vore helt suveränt :-D

Igår såg vi ( Jag, Ämmi, Marcus, David och Annika) på en jättetrevlig rysar/komedi. Teeth heter den.
Det handlar om en tjej i tonåren som har tänder i sin vagina (läckert eller hur?)
Killarna hade väldiga problem med att se denna och även vi andra fick lite illamående i magen under vissa stunder.
Men rolig var den! Och det värsta är att Vagina Dentata, som hennes "problem" heter är en myt som finns på riktigt :-D

"Vagina dentata är latin och översätts ordagrant till betandad vagina. Det förekommer myter om kvinnor med betandade underliv i flera kulturer, och dessa återges ofta med syftet att varna folk från att ha sex med främlingar."

Haha ! Men det är faktiskt en film som man nästan borde se, det var så nasty :-D

Annars så inget särskilt som hänt.
Var på arbetsförmedlingen idag, precis som alla andra onsdagar och lika segt var det!
Sen har jag börjat känna mig krasslig, febrig och så men det lär väl gå över snart får vi hoppas :-)
Lund till helgen, hälsa på min moder och resten av husets boende :-D David kanske ska följa med. Varför? Jo, för han vill dricka Xanté med min mor :-S

Nej, nu får jag sätta på en film eller zappa igenom kanalerna

Over and Out

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

OOOOHHHH.. How I miss yoooou guys =(

<3<3<3<3

2009-01-21 @ 21:45:48
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men alltså, det är jättebra att du hade skoj!

I like när du har skoj! ;D



Eller nåt :O

2009-01-22 @ 14:32:18
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0