En helg

Vaknade som jag nämnde i tidigare inlägg rätt så sent på lördagen (ca 14).
Det blev iaf att jag gick och sov från 16:30 till 18 också :-D (Illa, jag vet!)
Och när jag vaknade kändes det som att det kunde varit trevligt att gå ut.

Var hos David vid 20 och det blev en lätt förfest med Hannes, Christoffer, Sebastian och David.
Yä, the only lady in the gang! Har umgåtts väldigt mycket med bara killar den senaste tiden och det har både sina för och nackdelar.

En runda ner till Prins Charles och sen upp till BarABar -
Ovanligt dålig musik!!! Vissa låtar var så enformiga och varade jättelänge och man bara stod där och liksom studsade och hoppades på att låten skulle ta slut någon gång.

Men faktiskt en bra kvällnattmorgon. Det är härliga killar att umgås med så jag ska inte klaga!

Some average guy, David och Jag - tvingad till att bli fotograferad :-O

Hannes, Sebastian, Christoffer och Jag igen

Sen så pratade jag och David om hur jag (och förmodligen alla andra tjejer i världen) kopplar vissa låtar till vissa killar
och David ville också att vi skulle ha en låt ihop och det blev denna sköna med Egypt Central som vi upptäckte när vi såg filmen The Condemned

Over and Under med Egypt Central.

Där har ni den! vår låt :-P

Söndagen:
Vaknade vid 14 idag igen, men vaddå, kommer man inte i säng förrän vid 6 får man lov!
Har varit allmän undanröjning eftersom Ämmi kommer hem ikväll efter en helg med jobb.
Och min kära kusin Caroline fyller 19 år idag så jättemycket grattis på henne :-D<3

Sådär jättesöt - bilden är från ca ett år sen då hon faktiskt fyllde 18 år.

Nej, nu får jag ta tag i det sista.

Ha en fortsatt bra söndakväll gott folk

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0