Disney on Ice - princess classics bilder :-D

Ska lägga upp bilderna från Disney on Ice nu :-)
Det var en trevlig fredag med god mat - dryck och härligt sällskap!





Ska försöka dela upp bilderna beroende på vilken prinsessa det gällde :-D och bilderna är inte de finaste, men dom ville ju aldrig stå still! åkte runt överallt så det blev lite otydliga bilder.
Tyvärr tog batterierna slut innan allt var över så jag fick aldrig tagit några bilder på det fina slutet!

Lite blandade:
Tingeling, Långben, Musse och Mimmi Pigg + sån man skjuter eld ur :-D vi blev jättevarma under en sekund!


Aladdin:







aaah, vad det tar lång tid!!
Igång med nästa

Mulan:




Snövit:





Törnrosa:


Skönheten och Odjuret :-D!! Odjurets "kappa" fastnade på hans horn så det såg ganska roligt ut!



:-D

Lilla Sjöjungfrun:





Askungen:





Prinsessor med deras prinsar :-D






Och lite vi! Man fick kronorna när man köpte sockervadd i påse :-D


AAHA! äntligen slut! tog mig ca 1 timme.

Idag har jag umgåtts med min mor :-D <3 mys.

Tack och hej, enjoy the pics!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0