Alltid så rolig!

KompisBjörn är alltid så himla bra :-D

Bjørn.DK says:

just som jag tänkte efterlysa lite bilder på lägenheten så har du slängt upp bostadsporr på din blogg :D perfekt!
Sarah says:
bostadsporr :-O
Sarah says:
det lät lite dirrrty
Bjørn.DK says:
meow
Bjørn.DK says:
jag gillar färgerna i vardagsrummet!
Sarah says:
it's grey and... grey
Bjørn.DK says:
och vilket KÖK :-O
Sarah says:
I KNOW!
Sarah says:
<3
Sarah says:
vi har ismaskin :D:D:D
Bjørn.DK says:
*faints*
Sarah says:
använder den dagligen tio gånger om
Bjørn.DK says:
jag vill hälsa på nuuu
Bjørn.DK says:
jag vill ta på ditt kök :$
Sarah says:
du vill smeka dess blanka ytor
Bjørn.DK says:
jag vill gnugga mig pilskt mot teglet och bli ett med glashällen :-O
Bjørn.DK says:
yyl
Bjørn.DK says:
jag gillade alltså ert kök
Sarah says:
lite för mycket kanske :-O
Sarah says:
du kan ju alltid printa ut bilderna och ta med till sängen
Bjørn.DK says:
oo, du vet vilka knappar du ska trycka på
Sarah says:
haha :D


That just made my day! uuh.. Night (kl. 00:54 liksom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0