2009

Jahao, nytt år ! Spännande!
Jag spenderar första dagen av 2009 till att packa ner saker eftersom det är sista natten i denna lägenheten.
Imorgon är det flytt till Ystad som gäller men har nog inte riktigt fattat det ännu :-Z.

Igår var det lite nyårsmys med mormor och morfar . Lika bra att man tog det lugnt eftersom min fysiska hälsa inte ligger i topp för tillfället! Så det blev kräftcocktail och efter det en jättegod laxöring som jag tillagat med hjälp av morfar och glass till efterrätt :-) .

Låg och tänkte på saker och ting, så som man gör när det är ett nytt år och jag kom seriöst inte fram till något vettigt!
Jag vet om att jag har gjort roliga saker, Alanya med Ämmi, härlig Kent konsert med Jessica M. , en härlig och festlig sommar med kusin Sofie (och som är en av de saker som jag har gillat bäst eftersom jag fick lära känna min kusin på ett helt annat sätt och nu tycker jag ännu mer om henne än vad jag gjorde innan!), studenten och annat skoj med vänner och familj.

Men på något vis känns det som att jag inte kommer ihåg vad jag gjort, som om det är för mycket för att komma ihåg!
Iallafall så var det ett bra år - up and downs som det alltid finns men det är dom goda stunderna jag kommer ihåg(försöker komma ihåg iaf) :-)

Och till dig Jessica M. ska jag nämna fyra saker och jag lovar att du kommer att skratta åt det!
Andreas Kardous - Filip Rosvall - Ankmamma och Ankpappa
:-D Remember?
Det var visserligen tio år sen det gällde men det var också en av de saker som dök upp i tankarna!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här - har alldeles för mycket att göra och helt för lite tid

Ha ett jättebra 2009 allihopa
*SKÅL*

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, vad du är snäll, Sarah! Jag hade jättegärna haft en jobbsökardag med dig. :)

Och jag måste erkänna att jag helt glömt bort att jag lovade att hjälpa dig med flytten, hur dum får man vara!! Jag hoppas att det gick bra ändå?! Om du behöver någon hjälp nu är det bara att säga till.

skäms

Kram på dig, och gott nytt år!

2009-01-02 @ 17:14:27
URL: http://doodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0