-.-

Jag läste en sak i en bekants blogg och det bara retar upp mig

"Idag har jag varit duktig och gått in på arbetsförmedlingen och sökt lite jobb. K fick hjälpa mig för jag har aldrig varit inne på sidan innan, så jag var lite lost. Men jag tyckte dte fanns ganska mycket jobb. Förstår inte varför folk klagar.. Imorgon ska jag gå till dagiset i lilla stångby och söka vikariat där."

Som om det skulle vara så lätt? Ska också ta och berätta att denna person har gått estetiska programmet med inriktning drama så lycka till med att kunna få vikariat på ett dagis utan att ha utbildning inom barn!

GAAH! det är de jävligast tiderna att vara arbetslös nu och så säger denna unga dam som inte hunnit känna av det ännu att hon inte förstår varför vi som är arbetslösa klagar?

Och dom jobb som finns där måste man antingen ha en viss utbildning inom eller ha minst tre års erfarenhet osv.
bläbläblä

Nej, jag vill inte skriva mer om detta för jag bara retar mig, och jag pallar inte vara sur på en person som är schysst (förutom detta jäkla dumma blogginlägg hon skrev)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeen eeeehhh... Vem är hon?



Det är så kompis, med folk som inte vatt inne i det. De tror ju att det är så himla enkelt.



Bästaste Du!<3

2009-01-22 @ 20:53:50
Postat av: Jessica

Ojsan, det var jag som kommenterade!

Jag hade lite för bråttom :P Haha!

2009-01-22 @ 20:54:25
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0