I brist på annat

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt nej till samlag: Jadå
Varit medvetslös: Sovit väldigt tungt?
Hånglat med nån riktigt ful: Kanske ful i andras ögon :-P
Hånglat med fler än 75 pers:  Nope.
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? Knappast
Gjort något riktigt dumt: Too many times
Gjort något du verkligen ångrar: Mhm, så sant så
Blivit full på ett släktkalas: Ja :-D det var roligt
Varit full i skolan: Nä?
Blivit portad ifrån en krog: Nej
Varit nykter på nyårsafton: Japp och det har funkat lika bra för det!
Slagit sönder en tv: Nä, men råkat välta en  oO
Önskat att du var det motsatta könet: Det har hänt :-D
Varit gravid: Nej :-D
Fått barn: uhm.. nej?
Överdoserat: Inte .
Åkt ambulans: Nejnej, inte ännu
Gjort nåt olagligt: Japp :-O
Fått din mamma att gråta: Ja, och det var inte kul!
Blivit polisanmäld: Nädå (a) jag är snel
Slagit ner någon: Nej! bara örfilat en kompis eller två :-D
Skämts över dina föräldrar: Har väl vi alla gjort
Skämts över dig själv; Mhmm!
Ätit från en papperskorg: Usch nej
Kissat ner dig av skratt: Inte vad jag kan komma ihåg :-D

 

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: Jag och Katten<3
Såg dig gråta: Vet inte om hon märkte det
Fick dig att gråta: En person
Du gick på bio med: Ämmi - The curious case of Benjamin Button
Du gick på stan med: Ämmmiiii
Skällde på dig: Kommer inte ihåg, var ett tag sen
Skickade ett e-mail till dig: Muttileinen!

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det: Till kompisar
Bråkat med din flickvän/pojkvän: Jappss
Tagit droger: Kanske
Vad är du mest rädd för: Att leva och att dö.
Vilka kläder sover du i: Jag brukar inte sova i kläder?
Vart vill du gifta dig: Inte i en kyrka iaf!
Vad hatar du verkligen: Hat är ett så starkt ord
Varit kär: Njaaae, egentligen inte
Är du ett hälsofreak: Nej? Jobbigt ju
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Kär och kär :-D men visst
Är du ensam nu: Naj, jag och Ämmi tittar på tv
Vill du gifta dig: Kanske, beror på personen man är tillsammans med
Vill du ha barn: Verkar mysigt ibland, förutom snorandet, bajsandet , kräkandet och dreglandet

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Det kom nog en liten tår
Köpt någonting: Mat!
Varit sjuk: Det har jag lyckats med, ja.
Sjungit: Jadå och det lät illa!
Velat säga till någon att du älskar den: Jo :-)
Träffat någon ny: Nä
Saknat någon: Ja!!!
Kramat någon: Jopp
Kysst någon: Nejdå.

HAR JAG
Digitalkamera: Ja
Telefon på rummet: Mobil :-D
Egen dator: Har faktiskt två, khmm
Könssjukdom: Nej :-D
Husdjur: Ja, Katteeen<3
Bra kompisar: Absolut
Tar du receptbelagda mediciner: P-piller :-D
Vem vill du fika med just nu: Mikilen<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0