Helgen

Ja, helgen var bra!

Var som sagt ute i fredags och tänkte totalisolera mig i lägenheten under lördagen men det blev inte så.
Blev bestämt väldigt snabbt att vi ändå skulle ut! några telefonsamtal och sen var vi igång igen :-)
Lotta, Jessica M, KusinSofie, David, Rohlin, Fille, Ämmi och jag blev det lilla gänget

Först en stund hos David och sen vidare till Kings Head, mysigt mysigt.
Vid halv ett tiden skulle vi vidare till BaraBar och fick faktiskt ta en  taxi dit (vanliga fall 10min promenad) eftersom det snöade så massvis. Tyvärr så fick Ämmi lämna oss och det var en partypooper, jag blev faktiskt ledsen! </3
BaraBar- dans, folk och shots! rolet rolet
Men det bästa var... Ämmi kom tillbaka! åh vad jag saknade henne :-D vi är bara bäst på att dansa ihop.
En bra natt, absolut! och jag fick min köttbullstallrik till nattamat :-D det är lycka!

Idag har vi städat och tvättat en massa och nu är det Bring it on - all or nothing på schemat !
En lagom söndag :-)

Have a good day

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: bror

trevligt, trevligt.

2009-02-23 @ 07:33:31
Postat av: Jessica

Men I Liiiiikeeeee =D

2009-02-23 @ 20:17:28
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0