Good Evening!

Ja, här sitter jag helt själv :-D Fastän jag trivs att vara själv så känns det helknas att inte Ämmi (och Marcus) är här.

Har inte gjort så mycket idag! Väldigt lugnt och en liten promenad i fina vädret :-)
Sååå... Egentligen är där inte mycket att säga. Bara kände att jag skulle skriva lite.

Har kollat Donnie Darko idag och jag fattar inte riktigt den filmen men samtidigt var den inte dålig
Och! Jag har börjat se dom gamla Star Wars filmerna :-D var längesen så det är lite spännande!
Och !! Grey's Anatomy började idag ! Det är inte många tvserier man vill följa men den är verkligen en :-D jetebra liksom.

Yäes, märker verkligen att jag är omotiverad i skrivandet så nu får jag väl se till att sluta

En dagens bild ska det bli!

Mjau liksom!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

who is he?

någon jag borde känna till? :P

2009-02-19 @ 14:39:54
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-19 @ 14:44:19
Postat av: Jessica

Amen, föörlååååt! I AM SÅÅÅÅÅÅÅ BAAAAAAAAAAAAAAAAAAD :$

Dont hate me :'(

2009-02-19 @ 16:59:32
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0