Godkväll tisdag 090203!

:-D
sitter just nu med laptopen i soffan och tittar på Across the Universe
och hittills är den bra! massa mysiga låtar och dom som sjunger har härliga röster.

Idag har jag umgåtts med Malen och det var lika trevligt som vanligt! en god Bagel på Snuggles och sen hem för kaffe, kakor (för mycket kakor) och två filmer - Disturbia och Sweeney Todd :-D

Imorgon blir det Arbetsförmedlingen som vanligt klockan 13 och sen efter det ska jag nog njuta av min ensamhet för Ämmi kommer att vara på jobb och kommer hem fredag morgon.

Yäääes! och jag har blivit en Facebook nörd, bara så ni vet

tack och godnatt på er!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Jag är också nörd!

2009-02-04 @ 18:14:14
URL: http://www.givemeink.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0