Vad är det för fel?

Jag har verkligen en tendens att bli sjuk vid högtider, och då menar jag inte bara lite snörvlig! Nejdå, så pass illa att jag inte orkar göra något.

Studenten - Ögoninflammation och hemskt virus i halsen, sabbade rätt så mycket av dagen.
Nyår 08-09 - Magsmärtorna började, höll mig lugnt hemma hos mormor och morfar.
16/5 - 09 20års födelsedagsfirande med pappas sida av familjen + utgång på natten - Magsmärtorna satte igång och blev ganska illa av det hela.
Nyår 09-10 - Japp, nu är jag sjuk igen! Världens bomullshjärna, förkylning, hosta och feber. Grrreat.

Jag brukar försöka hålla mig positiv men detta är inte roligt! Jag hade sett fram emot en rolig nyårsafton, dock ganska lugn p.g.a. jobb på nyårsdag.

Jag är oglad och uttråkad!

Fy.

/ S a r a h

Remember, good times will come

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag röstar för att du ska krya massa på dig tills i morgon! skickar över några friskbaciller

2009-12-31 @ 02:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0