Mina presenter!

Tänkte att det kanske vore på tiden att jag la in bilder på de flesta inflyttningspresenterna :-P
Tog lite bilder i morse men sen blev det bråttom. Förlåt om jag glömt någon :-$


Från Ämmi!

Från Malin! Jul-te och öh... vad det nu heter... god! brainfreeze! Såna ljussaker!

Finaste elefanttekannan från Jessica M :-D          Och ett fint grönt ljus med "underlägg" från Annika!

Fina ljuslyktorsaker från KusinCaroline och Anderssonarna <3

LjusstakeKandelaber med ljus från Snuffen! Ska få en virkad skål sen också :-D och en Garderobsblomma från JessicaW och Janncke, för katten äter inte på den växten ^^

Utöver det blev det lite viner också :-) bl.a. från Rickard och Jenny!

Mange tack för jättefina presenter<3

Jag är sinnessjukt trött! Käkat och sett på filmer ihop med Tyke och ögonlocken höll på att falla ner hela tiden *gäsp* Så sova snart? Ja, vi får se!

Peace and love to ya'll

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0