Innan det är dags

Innan det är dags för mig att hoppa i säng, lagom tillnyktrad så att detta inlägg kan skrivas ska jag ta och berätta att jag hade väldigt trevligt ikväll på Dannero.

Det var julfest och maten var tradig men annars var det bra. Härliga shower och underbart sällskap!
Ja, förutom då alla gamla paren som dansade runt helt hänsynslöst! Armbågar här och där, bump hit och dit.
Illa!

Och där var en särskild person som på något vis fascinerar mig.
Självaste Niklas Norberg! Många av er som inte vet vem han är, men ni som vet... ja ni förstår!
Han är någon av de mest oförskämda och otrevligaste personerna jag nånsin träffat men ändå måste man gilla honom! Kanske för att han ser bra ut? (Vilket han vet mycket väl om)
Elektriker som han är och vän till min hyresvärd, var han här och fixade en lampa och jag har aldrig hört så många svordomar från en yrkesman förut. Och ja, extremt ohyfsad!
Ikväll fick jag frågan om han skulle vakna upp hos mig. Sen kom det att jag var en Hagga och därefter "Sug min kuk din jävla kukhäxa". Verkligen fascinerande, att man kan ogilla en person samtidigt som man gillar den! Han menar dock inget allvarligt med det, får jag hoppas. Hans sätt att skämta.
Och även om inte... Det går inte att låta bli att skratta åt honom!

För övrigt tycker jag synd om de stackars karlar som ikväll vågade bjuda upp mig på en svängom. Sällskapsdans där mannen ska föra är verkligen inte min grej.
Sorry dudes!

Mitt nyårslöfte: Lära mig dansa bättre!

Nu blir det en skön stund i sängen och imorgon är det dags för lussebak och hemmagjorda Snickers!

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0