Vår lilla värld

Idag, på Malmöfestivalen såg vi en tjej som bodde på samma hotell som oss på Kreta.
Fräckt va?

Förra året på Malmöfestivalen samgick vi ca 10 minuter med en mörkhyad kille från någon annanstans i världen, ett halvår senare stötte jag på en mörkhyad kille i Malmö igen, samma kille som jag träffat på festivalen, han kom ihåg mitt namn.
Roligt va?

Och nu kom jag på att när vi var på Kreta hade jag nästan kunnat drunkna, jag badade när det var röd flagg. Jag kunde inte komma upp ur vattnet och vågorna slog omkull mig hela tiden, min bikini ramlade av. Jag överlevde, som ni märker. Det var lite spännande.
Eller hur va?





Ämmi har en skum pose, jag kan intjjjjjj7uuu8(där gick katten på tangentbordet) Jag försöker lära mig den.

Haaaaj

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0