Regn åh Regn

Regn är inte alltid så uppskattat men när man sitter här inne med en kopp te och en bra film så finns det inte mycket mysigare.
Mumien är igång på min tv och det är en favoritfilm, den passar min sinnesstämning! Vet inte hur många gånger jag sett den men har inte problem med att se den om och om igen.

Skulle egentligen blivit Transformers 2 ikväll men det blev inte av så nu sitter jag här med min kopp och har det skönt istället så jag kan inte klaga :-D


Sen så har posten nog slarvat bort mitt brev med ansökan till Försäljning och Serviceutbildningen i Ystad. Mycket skoj! Hör av mig till dom och frågar när man får veta om man blivit antagen och kvinnan säger att dom har inte fått något brev, ett brev som jag skickade för över två veckor sen. Så nu är kanske det helsabbat bara för att de som borde göra sitt jobb ordentligt har misslyckats. Ska i vilket fall som helst ringa och prata med folket på Forum (skolan) imorgon och se vad vi kan göra åt det.

Imorgon blir det en sväng till Ystad och Af, få tummarna loss och städa lite (kanske!) sen får vi se vad dagen har att bjuda på!

Tillbaka till mitt mys och filmtittande :-)

Arrivederci

/ S a r a h



Från kusiners 30årsfest, Sofie och jag skakade rumpan rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0