Jag tänkte

Att när jag ändå sitter här vid datorn kan jag lika gärna uppdatera lite.

humhum... I lördags morse fick jag ett tidigt besök av grannen Jessica W som ville dricka sin juice som förvaras i mitt kylskåp. Lite udda kanske? Beror på att hon har hållt på att flytta i helgen så hennes kyl och frys har varit avstängd! Sen fick jag även besök av Jessica M som kom över med lite nyttig och god frukost + en film vi kunde mysa till! Frukostträffar är underskattade, verkligen heltrevligt :-)
När mitt sällskap stuckit vidare till sitt bestod dagen av rätt så mycket chillande och allmänt pysslande.
Kvällen spenderades med kusin + familj - lite mat, italiensk öl och Tarzan!

Söndag morgon, upp i tid för då var det dags att flytta ut Jessica :-( Ah, jag kommer sakna henne! Så skönt att bara kunna gå in där/ hon hälsar på så fort man känner att man bara vill umgås lite lätt med någon. Sorgligt!
Flytt hela dagen, gick bra. Inte så värst mycket att säga om flytten, det är liksom samma procedur vart än man flyttar. Hennes nya lägenhet ligger i Malmö, en fin en på 11e våningen.
Tack och lov finns där hiss, två t.o.m.!

Klockan 19 hem till kusin + familj igen för att käka lite pizza ihop med dom och Jessica :-) Efter det såg vi på Män som hatar kvinnor. Lite väl seg och uppenbar film, svenska filmer är inte världens bästa.

Nu är det måndag och dags att ta tag i saker igen! Söka jobb och betala månadens sista räkning :-) Roligt värre.

Så, keep up the spirit folks, until we meet again!

Haaj

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0