Hurray Hurray, It's a holiday

Klassiker;

Don't pill in my plant, it's getting brownies


Idag var där en spindel i min mors badrum nere i källaren. Det var minst två decimeter mellan ögonen, jag svär! Gigantiskt monster. Min mamma slog ihjäl den med sin sko, splash sa det och sen var jag redo att kräkas upp min frukost.
Fast jag fick behålla min frukost.

Visste ni att Alex Schulman är född i Skåne? I Hemmesdynge som ligger mellan Skurup och Trelleborg. Det har alltid stått på Wikipedia att han är född i Farsta , men det har vi ändrat nu. Skämmas för att man är född i Skåne? Nejdå.

Jag hänger in lite kläder för jag är nog världsbäst på att slänga mina kläder på en stol istället för in i garderoben.
Och jag hjälper JessicaW/Granne med sin flyttpackning för på söndag försvinner hon ifrån mig, ledsamt.
Ännu värre att jag inte kunde ta hennes lägenhet!

Nu måste jag och mina spöken dansa vidare

Snuff, jag saknar dig! ♥

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Annika

:O Jag kan få lägenheten så blir vi grannar! :D <3

2009-08-28 @ 18:03:03
URL: http://theshitofannika.blogg.se/
Postat av: Annika

Hon kanske har en finfin bror ? ;D

2009-08-30 @ 01:51:01
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0