Helt otroligt

Det är verkligen helt otroligt att han aldrig kan sluta göra mig besviken!


Zaga
har nu varit här sen i torsdags och blir hämtad om en liten stund, och för er som missat vem Zaga är så är det den sista valpen i den senaste kullen som inte blivit såld ännu.
Vi har haft några mysiga dagar men även lite problem, som med alla små barn!
Jaa, det är svårt att inte fästa sig vid henne, kommer att saknas :-)

Igår var det värsta Tacomyset ihop med Jessica W. RIckard och Jenny + barnen. Visst, det blir ingen lugn stund så länge ungarna är med men små familjestunder är alltid trevligt (+ att man njuter av tystnaden efteråt ännu mera!)

Fick ett väldigt trevligt sms av Jessica M :-D Där hon skrev "Jag har rört Chris Martin!!!" (Coldplays sångare för er som på något underligt vis inte vet vem han är!) Min kära vän har haft glädjen att få se Coldplay spela i Stockholm och jag kan tänka mig att det var något av en upplevelse :-)


För övrigt har jag en ny telefon :-D :-D en Samsung S5230 och jag är jättenöjd!



Nu blir det skogspromenad

Haaaj

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken han ? :O

2009-08-23 @ 21:09:50
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0