Fuglesangskämt

Ska vidarebefodra detta meddelande som jag hittade i en av de bloggar jag följer, Pers Perversa Verser

Fuglesang på väg upp i rymden igen

Vidarebefodrar:

Om någon vecka ska Fuglesang ut i rymden igen. När han kommer tillbaka ska alla ha klätt ut sig till apor. Det är viktigt att ni sprider informationen till alla era vänner, annars funkar inte skämtet.

 

Hade faktiskt varit väldigt roligt :-D


Idag kusiners 30årsfest med helgrillad gris, massa dricka och trevligt folk!
Ska bli hur skoj som helst :-D

Jag fjällar iaf värre än en fisk, lär inte ha kvar något av min snygga bruna hy länge till :-S .

Kanske ska ta och berätta något litet om resan?
Vi var på Kreta, Nea Chora som är en stadsdel till Chania.
Trevligt hotell med en liten pool och läge precis vid en fin sandstrand och härligt vatten.
Jag och Ämmi har haft det väldigt bra ihop och som vanligt funkade vi fint! När man är med henne får man höra en del udda kommentarer som "Åååh Sarah, jag vill stoppa upp ett finger i din gump :-D"
Och man har fått se saker och ting man inte varit riktigt beredd på!
Det har varit roligt och avkopplande, precis som vi ville ha det :-)

Jag har inte ork till att skriva mer om det nu, tänkte vänta tills jag även fått bilderna från Ämmis kamera (men det lär dröja för hon är aldrig hemma !)

Himla massa tack till Ämmi som bjöd med mig♥


Nu ska jag hoppa in i duschen, käka lite och bara allmänt chilla inför kvällen!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Nisse

haha tänk o se hans reaktion när han landar ^^ nä den va bra ;D

2009-08-16 @ 11:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0