The bad news or the good news?

Ja, har lite mindre bra "nyheter" och lite bättre!
Så vi kan börja med dom sämre.

Jag har återfått min bihåleinflammation! har varit frisk i bara ett par dagar och nu är det på det igen, illa illa!

Det som är positivt är att jag fick tillbaka pengar på skatten. Tänker inte skriva ut hur mycket dock, vill någon veta så är det bara till att fråga :-) det var en överraskande glad summa iaf!

Idag är det iaf 1 april. För några dagar sen tänkte jag att jag måste undvika Skurup eller rättare sagt morfars skämt (bra och dåliga). Er som inte känner honom ska veta att han är en riktig skämtare och har alltid varit! Det är nog något som verkligen utmärker honom. Igår for jag iaf till Skurup för övernattning hos morföräldrarna och hade inte en tanke på att idag var skämtens dag och ja, jag hade rätt! det första som skedde i morse var att jag blev lurad av min kära morfar.
Man lär sig aldrig!

Just nu småsegar jag lite framför tvn och lär väl fortsätta så.
Dagens dilemma: Grey's Anatomy eller The fast and the furious: Tokyo Drift?

Förresten några av bilderna Annika tog på mig :-) vad tycks?


Yesssaaa! snart är det påååsk <3

Hajhaj!

// S a r a h

Kommentarer
Postat av: Sofie

Päängar e i alla fall bra att ha! (får också tillbaka, wihoo) Fast bihåleinflammation kan man kanske vara utan.

2009-04-01 @ 23:32:02
URL: http://www.givemeink.typepad.com
Postat av: bror

morfaaaaar =))))))))

2009-04-02 @ 07:20:59
Postat av: christoffer

Vad fina bilder =)

2009-04-03 @ 13:23:28
Postat av: Henrik

Det var fina bilder! :)

2009-04-04 @ 03:14:01
URL: http://www.flyingface.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0