Solsken!

Har spenderat några timmar i solen idag igen :-D helt underbart, man känner sig så frisk och kry överallt, även i sinnet!
Även Katten har fått sin lilla dos av promenad :-)

På tal om Katten så gissa vem som väckte mig runt 3 i natt?
Den lilla rackaren hade lyckats välta ut en öppnad påse chips ner på golvet så där fick jag springa runt mitt i natten och sopa :-P
Förlåt Annika, där rök dina chips :-( jag lovar att köpa nya till dig! 10kr kan du väl vara värd ;)

Sen nu är frågan vad mer man ska hitta på idag? Blev precis bjuden på fest hemma hos Christoffer och Sebbe men har tänkt att spara in på slantarna lite så det får bli en annan gång! Detta är knappast sista gången ni har fest, eller hur? ;P
Ska nog fixa lite käk iaf och sen får det bli lite slappe och njuta av en lugn fredag!

Ha det så bra

/ S a r a h

Lotta tycker att jag ser ut som en guldfisk men det kan jag stå ut med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah ja jag bloggar mycket men de råkade också hända en hel del saker idag som jag ville få ur mig :D HIhi..

2009-04-24 @ 22:08:55
Postat av: Annika

Då kan man undra, vad hade chipsen gjort henne ? :P

2009-04-25 @ 09:58:17
URL: http://theshitofannika.blogg.se/
Postat av: christoffer

Det kommer fler gånger =)

2009-04-26 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0