Skurup!

Igår åkte jag till Skurup för att hälsa på mormor och morfar :-) alltid lika trevligt och Katten fick följa med.
Allmänt bara ta det lugnt, blir som en semester när man är där.
Mat och tv och snack helt enkelt!

I morse vaknade jag kvart över åtta av att mormor och morfar ropade högt och katten riktigt Skrek (med stort S!)
Tydligen hade hon rymt och inte gillat när mormor skulle bära in henne igen :-P så ingen fara där iaf!

Blev att vi åkte till Malmö för att fixa lite saker och jag fick även lite nya skor.
Dessa blev det!

Jadå! Sköna och snygga, redigt sugen att köpa dom i svart också :-) även ett par vanliga tygskor, lagom till våren.
Hade nog eg en hel del att berätta men är trött nu och kommer inte ihåg :-P struntar i det! var säkert inget viktigt.
Imorgon ska jag hem till Jessica för lite mys och på lördag blir det fäääst!
Jippi :-D

Just det! hemleverans pizzorna smakade bra :-D inte superduperläckra men absolut goda när man är hungrig! Skönt att bara kunna öppna dörren, slänga ut pengar och ta emot pizzor :-P

Så hej så länge!

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0