Planer?

Sov över hos Lotta i natt fast hon inte var hemma :-P men det funkade bra ändå! :-)

Skulle eg till Skurup för att göra citrontårtor (mums) men det blev ändrade planer så nu blir det väl sova ute på en filt i varma vädret!

Imorgon är det, som ni alla säkert vet, Valborgsmässoafton och jag vet faktiskt inte riktigt vad som sker längre!
Var tänkt att vi skulle ta några engångsgrillar och grilla här imorgon men nu vet jag inte vem som tänkt komma eller inte komma.
Något snack om fest i Blentarp fast Ämmi sa att det är inget man bör testa på :-D haha, så det kanske man ska skippa.
Vill nog eg bara ta det lugnt här hemma med lite trevligt folk och grillning och sen utgång på kvällen :-) om nu Bar.A.Bar har öppet?

Först och främst blir det iaf att imorgon ska tårtorna göras! Så det bli fixat :-P

Yessh, vi får se!

Nu ska jag som sagt ut och njuta :-)

Ha en bra dag

/ S a r a h

                                                                             ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååh, citrontårta. Min favorit!

2009-04-29 @ 13:31:11
URL: http://www.givemeink.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0