Påsk, Familjen och Stranden!

Halloj!

Har spenderat några dagar i Skurup för att fira påsk med la familia :-) lika trevligt som vanligt fast jag saknar min bror!
Massa god påskmat, trevligt snack och allmänt mys blev det.
Egentligen inte så mycket man kan säga mer om det än att vi firade påsk och det var bra! :-D

Idag har jag varit och kollat på en lägenhet och sen åkte jag, KusinSofie och hennes två ungar Linn och Milton till Ystad i det vackra vädret. Det slutade med att vi hamnade på stranden med lite diverse mat och dryck och hade en liten picknick.
Mycket trevliga dagar!


Nu känner jag mig helt trött överallt så det hade inte suttit fel med en tupplur :-P Ska för övrigt inte hitta på något särskilt i helgen så det blir väl bara chillande och kanske umgås med någon kär vän :-)

Förresten så är Axel för rolig.
Mormor sa att "glöm nu inte att ringa Axel för han fyller år idag".
Så jag ringde honom, gratulerade och frågade hur det känns att vara äldre.
Han tackade och sa att han inte hunnit känna efter ännu.
Jag bad om att få prata med min mor och innan hon kom till luren fick man höra henne säga till Axel:
Men det är ju imorgon du fyller år!
Axel svarar: Javisst ja
Mormor hade sagt fel till mig men poängen är liksom Axels reaktion.
Han är verkligen disträ! Har inte koll på när han fyller år ens :-D räckte med att jag ringde och gratulerade för att få honom att tro att det var idag han fyllde år. IllaIlla! Vill inte veta hur det blir när han är gammal :-P

Nej, nu blir det lite läsande skulle jag tro :-)

Ha det gott och Glad Påsk på alla er där ute!

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0