om 23 dagar...

Jahapp!
vet fortfarande inte riktigt vad jag ville skriva :-D mer än att jag fyller 20 om 23dagar!
weoooho liksom!
Festkalas i Lund och sen förhoppningsvis utgång i Malmö :-) bjöd dom sista gästerna idag och det verkar som det kommer att bli bra! roligtroligt liksom. Vad som ska ätas är bestämt och igår kom morfar hem från Tysklandet med massa dricka så det kommer att bli nice! Jag vet vad jag ska ha för kläder och vad för skor.
Någon annan dag blir det ännu mer firande med mer vänner och sen även kalas hos pappa! Kommer att ha fullt upp länge nu :-D

Sen väntar jag på besked om en sak, men kommer inte skriva ut något förrän jag vet hur det blir! Får vara lite hemlig.
Och på måndag ska jag nog träffa Annika och sen ska vi hitta på lite saker!

Jag är trött! På att det finns dom som är så fel och gör så fel men inte ser det och lägger det på andra istället.
Om flera tycker likadant så kan det knappast vara fel på vad de tycker versus vad en enstaka person tycker?
Vilken förlust det kan bli för någon säger jag bara! SYND!
Sen det här med att klaga på andra och sen ändå göra samma sak men till och med ännu värre?
Tror inte det va :-D Är kanske inte så skenhelig som man tror?
Fyfyfyfy!
Booyah! (fortfarande roligt ord)
Sen är jag faktiskt bara allmänt trött också, sova tidigt idag.

Anyways! Jag ska så totally bädda ner mig i soffan med mina nya skor och slötitta på tv.
That's the way aha I like it aha aha

Denna är förresten väldigt bra! :-D

You think that you're so cool
That you're nobody's fool
But you've got a personality (yeah)
Just like a bucket full of pee

How does it feel
To be a real... Asshole
You're such a creep
You look like a sheep (ba-baah)... Asshole

You know you've got no shame
And you've got such a stupid name
And one day you'll finally shut your trap
'Cause you are the cream of the crap

Asshole...
Asshole...
You're such an asshole...

You always look like an idiot
This may be news for you
You are the king of all stupidness

Haha, vilka låtar det finns nowadays! Härligt

And I'm doing it out of spite ;)

OverAndOut!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

thihi

2009-04-16 @ 21:40:47
URL: http://www.givemeink.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0