Oh Joy and Happiness

Ett bra möte med SOC damen idag, verkligen! Hon kändes liksom rätt för mig.
Den första jag hade var bara fel, kändes som att jag nästan skulle börja gråta efter vårt möte :-P
Iaf så hoppas vi på det bästa nu, pengar är ju något som behövs.

Efter det blev det en fika med Lottaleinen! Det är det enda vi gjort nu när det varit fint väder i princip. Onsdag? kanske, men iaf torsdag - fredag - lördag - måndag och nu tisdag har det blivit fika för min del :-P.
Har också umgåtts med Lotta (onsdag?) torsdag till sön och idag tisdag. En hel massa pratande!
Fastän man inte umgås lika ofta nu för tiden (bortsett från veckan som varit) och man inte kommer överens på samma sätt eller har samma intressen eller vänner som förut så vet vi verkligen var vi har varandra, Jag, Lotta och Jessica M.
Och sådant gör mig glad! :-D

Ämmi kom också med på ett hörn men vi gillar liksom henne också :-P

Ska nog fixa lite middag nu faktiskt. Typ korv i bröd och en god sallad? :-D

Hajhaj
btw! på torsdag är det påskfirande!!! Och då får jag träffa hela min familj igen :-D ååh vad jag tycker om dom

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0