Långhelg!

Hejhopp!

Igår kom Annika hem till mig och sen begav vi oss iväg till Rohlin som hade lite förfest :-) trevligt trevligt!
En hel del folk men kanske inte så värst jätteroliga så jag höll mig till mina gamla vanliga vänner :-D

Lite senare drog vi vidare mot Bar A Bar som för kvällen/natten slagit ihop sig med T-baren i Kristianstad så det var en massa folk där! Det komiska var att man på de flesta verkligen kunde se vem som var i från K-stad och Ystad. Stilen på kläderna och absolut glasögonen! vilka glasögon alltså :-D
Det var trevligt men redan vid 2tiden började jag, Annika och Fille känna att det var inte mer som hände den kvällen så vi begav oss hemåt för att se på The Omen :-P Jag somnade ganska snabbt p.g.a. brist på intresse men tror dom andra såg färdig hela filmen.
Vaknade redan vid 9 (tack Annika!) så då satte vi igång en Geishas Memoarer och efter det blev det House of sand and fog (knasig). Lagom bra har man mått idag! tröttseghuvudvärklättillamående men det går över!

Och nu mina damer och herrar ska jag klä på mig för en sommarjobbsintervju (en söndag! I know!) så ha en fortsatt bra söndag :-)

Btw! Senast jag hörde ifrån pappa var där fem valpar and more to go :-D lycka! <3

Hajhaj!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kunde inte sova ju..

2009-04-12 @ 17:37:04
Postat av: Sarah

Haha :-D ingen fara! vi hade mysigt ändå

2009-04-12 @ 18:12:31
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0