Jag gjorde det igen!

Jag lär mig aldrig :-D hahaha gud så pinsamt!
Eftersom både Lotta och Jessica M ringer med hemligt nummer så tycker jag att när det är "dolt nummer" som står på mobil displayen så ska det vara någon av dom.
En gång tidigare har det hänt att en väldigt strikt dam från socialkontoret ringt till mig från dolt nummer och jag har då svarat med ett glatt "HALLÅJAH!" och då blir det den här frågan "eeeh heeej... är det Sarah?"

Idag har det varit en hel del samtal från Lottas och Jessicas dolda nummer till min mobil och klockan är ju ändå över 18 så klart det är någon av dom som ringer... eller?
Med ett "HEEEEEEEEEEEEEEJ" med väldigt tillgjord röst svarade jag glatt och ännu en gång var det en socialtant! dock en annan men likaväl fick jag samma fråga "är det Sarah?"
Känns väldigt dumt, särskilt med tanke på att jag ska träffa denna damen imorgon också :-P
Jaja! vad vore livet utan lite pinsamheter?

Precis varit på en kort fika med Jessica M! Kul att träffas och få snacka lite fastän det inte blev en lång stund :-) Det är såna dagliga möten som gör en glad :-D Vissa kompisar är såna man inte märkt hur mycket man saknat dom egentligen förrän man träffar dom.

Igår var det tänkt att det skulle bli grillning men med tanke på hur tråkigt vädret blev så slutade det med att korvarna stektes här hemma och såg på Patrik 1,5 under tiden vi åt dom. Efteråt tog jag, Lotta och Annika en promenad i det mycket mer sköna vädret och därefter blev det skjuts hem av Kenth sen bara allmänt segande framför tvn ihop med Annika :-) en lagom söndag!


Nu ska det nog bli en liten runda med katten ute i det fina men lite svala vädret.

Ha det så gott :-)

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÅRBOLL! :P

2009-04-06 @ 20:43:44
Postat av: Sarah

Du är verkligen lite kass! men tack för kommentaren:-D

2009-04-06 @ 20:46:16
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, nu fick jag heta HÅRBOLL!

attans ;)

men HÅRBOLL då Sarah :O)

2009-04-06 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0