Frohe Walpurgisnacht!

Eller hur man nu skriver det?

Annika, Billy och Rohlin är snart här så får vi se hur vi ska göra med käk och sådant.
Vågar nog inte grilla för det blåser väldigt för mycket idag, vill inte råka bränna ner något hus.

Och jag är såå väldigt trött! Får väl skylla mig själv som håller mig uppe så sent om nätterna men det bara blir så :-)

Igår färgade OCH klippte Rebecca mitt hår... Något hon aldrig gjort innan men jag är faktiskt nöjd med resultatet och det är hon också! Jättebra!

Usch ja, känns som det händer en massa nu, snurrar i skallen.
You spin my head right round right round, like a record baby, right round round

Och jag känner att jag vill dra till Kingsan idag! tjohej :-D
Nu orkar jag inte skriva mer, verkligen inte

Ha en bra Valborgsmässoafton!


/ / S a r a h
                                                     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0