FredagLördag

I fredags var det lokalerna som vanligt och sen på kvällen drog jag hem till JessicaM som lagade en jättegod middag!
Först lite färsk frukt och lite cider och sen bakad potatis med egenpåhittad räkröra och hemmagjort bröd! Mums.
Efterrätt blev en banana split! Mycket mycket gott.
Det bästa var nog att vi kunde äta ute i trädgården i strålande solsken.

Lite tv-tittande och mys men var trötta redan vid 22tiden så det blev upp i sängen med laptop och på med Freaky Friday.


Lördagen var också härlig! Upp vid nio, käka frukost och sådant och sedan hamnade vi ute i trädgården där vi solade ett par timmar, jättemysigt! hoppas på att man fått lite färg nu :-P

Hem till Ystad för att röja lägenheten och allmänt fixa inför kvällens förfest som skulle ta plats hemma hos oss.
Vi blev till slut 21 pers! och det är inte illa för vår lägenhet :-D Det var trevlig blandning av folk och ja, alla verkade ha en bra stund.
Lite ölspel, minglande, popcorn, fotande och kattplågande blev det.
När kvällen närmade sig sitt slut och vi skulle bege oss ner mot stan blev det dags att boka taxi och ungefär såhär lät det:
S: Hej! jag vill beställa taxi till 21 personer!
Taxi: *tystnad* uhm...va?
S: ja, vi är 21 pers som vill ner i stan.
Taxi: 21 personer?!  Det blir svårt att ordna just nu...


Ungefär så lät det :-D roligt liksom.

Usch ja... känner mig lagom omotiverad till att skriva ett inlägg just nu men tänkte att jag bör uppdatera lite.
Kan hända att det dyker upp någon bild senare när jag fått dom av Jessica!

Nu ska jag bara jäsa mig i sängen en stund :-)

ha en bra dag

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: christoffer

ser fram emot bilderna =)

2009-04-19 @ 13:39:26
Postat av: Jessie

Den där Jessica låter som en trevlig typ ;P Haha! Tack för en underbart rolig förfest =) OCh tack för en jättemysig helg med dig gummsan =)

2009-04-19 @ 19:37:26
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0