Flytta!

Yessh, då fick jag besked idag att jag får lägenheten i Skurup. Det känns verkligen bitterljuvt!
Fördelarna är ju att jag har ett garanterat boende efter januari 2010 och jag kan träffa min familj lite oftare :-P Nackdelar är ju att jag inte ska bo med Ämmi längre och att det helt enkelt är mkt mer praktiskt att bo i stan efter fest och sådant!
Men men, kan ju alltid flytta tillbaka till stan när jag väl fått ett jobb :-)
Flytt blir iaf 1 Juli vad jag vet och imorgon ska jag in och skriva kontrakt!

Igår umgicks jag med Emelie och Becci <3 Började med en lunch på Rissel och sedan åkte vi mest runt lite.
Tog en runda på stan, åt glass på McDonalds m.m. Alltid härligt att träffa dom igen :-)) Och Emelie har varken jag eller Rebecca träffat sen juni förra året då vi tog studenten! fy vad tiden går snabbt.

På tal om McDonalds så vet alla de som är här ifrån trakterna att det finns en viss McDonaldsMagnus... Han är en lätt uhm... trög... kille-man på typ 37 år som verkligen går in för sitt jobb där med att städa restaurangen MEN snacka om att han verkligen kan förstöra ens matro! Alltid när man äter inne på restaurangen så kommer han där och ska prata och sitter man själv och pratar står han bara där och tittar på en själv och ens sällskap. Och det är inte bara en gång han kommer ut för att "störa" en, nejdå! När vi satt där och åt vår glass kom han ut och snackade med oss fyra gånger och han pratar så otydligt att man inte hör något.
Visserligen försöker han bara vara trevlig men det är så himla jobbigt, känns väldigt lätt obehagligt :-P
Tur att man inte sitter där och äter så ofta!

Imorgon var det som sagt dags att skriva kontrakt och sen ska jag in till Malmö med Annika för att hitta studentskor till henne :-) och kanske ett par svarta såna gladiatorsandaler som jag nyligen köpt i naturfärgat! Dom var verkligen sköna och snygga för den delen :-D

Nu ska jag fortsätta att titta på Roomservice och sen blir det Grey's Anatomy som vanligt!

Ha en fortsatt bra onsdagkväll

/ / S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0