Ett stort grattis

Till min kära sambo och goda vän Ämmi som fyller 21 idag! Hurra hurra hurra!!!
Som den braiga vän jag är så fick hon ett fint fat av mig för ca en vecka sen som jag visste att hon gärna ville ha och idag tog jag och Annika oss ut till Blentarp för att ge henne några fina blommor och en trisslott (ingen vinst :-( ) och samtidigt passa på att äta lite!
Åh så glad hon blev :-D och då blev vi så jätteglada! Kommer några söta bilder sen :-P
Och jag fick träffat hennes mormor och morfar! :-D gud vad spännande.

Och när vi ändå var i trakterna blev det en runda ut till min fader för att hälsa på alla djuren och se på valparna.
OJ SÅ SÖTA! och så gör dom såna gulliga valpljud och är så mjuka och gulliga och helt underbara.
Har saknat dom andra djuren också såklart :P särskilt min Peach och hundarna!

Usch ja, en väldigt bra dag har det varit!
Har kommit på att det har känts så lättsamt och härligt de senaste månaderna :-) precis som om en börda bara hade hoppat av mig eller något! Såklart har man sina ups and downs men för min del är dom färre nu än vad de har varit förut.

Nu sitter Annika här och pluggar samhälle och jag ska väl bara allmänt sitta och surfa rundor :-)
Kommer lite bilder när jag fått dom från Annika!

Ha det gott

/ S a r a h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0