En dag på stranden

Idag har vi haft det skönt på stranden! varit helt underbart väder :-D riktigt känner hur det stramar i ansiktet av solens strålar.
Först lite Picknick med bara mig, JessicaM, Ämmi och Sofi <3! Sen kom Emil och Mattias. Spelade lite kubb och sen kom även Madde, Paulina och Susanna förbi.
Mer kubb och sen blev det roligt fotbollsspelande! (dock var jag fotograf så det blev inte mkt spelande för min del:-P)
Sist men inte minst kom Lotta och Kenth förbi! Dom hade pizza med sig :-D vilken passande mat för stranden!
Lite småmys och mer fotboll innan vi bestämde oss för att dra vidare.
De flesta av oss hamnade hemma hos Lotta där det blev massa snacks (tacktack Lotta!) och filmen Death Race med ögongodiset Jason Statham!. Mysmys!
Så ja... nu sitter jag här :-D lagom trött. En mycket bra dag med gott folk helt enkelt! Tack ni alla :-D
Kommer nog några bilder sen när jag fått dom av Jessica :-)

Sen för övrigt ska jag tala om att nu har vi elva små valpar!!! :-D var en tolfte men den orkade tyvärr inte med.
Stackars lilla Kaise som fick ploppa ut alla dom.
Lär bli ett besök hos pappa om två-tre veckor ihop med Lotta och Jessica för att spana in dom små liven och de andra djuren på "gården"!

Japp, nu blir det nog lite nördande på FB och MSN !

Ha det så bra!

/ S a r a h


Kommentarer
Postat av: Annika

:O Jag då ? Jag vill också titta på valpar :D

2009-04-14 @ 22:38:12
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0