Den där Axel

Glömde att skriva en rolig sak.

Jag ringde hem till min mor och Axel i lördags för att snacka lite och Axel svarade.
Det blev lite småsnack och min mor var i affären så jag bad honom att säga till henne att ringa upp mig.
A: Och det tror jag att du ska komma ihåg?
S: Skriv upp det på en lapp?
A: Ja, det kan jag göra...

Sen avslutade vi vårt samtal.

Någon timme senare ringde min kära mamma.
M: Axel lämnade en lapp åt mig där det står att jag skulle ringa dig
S: Mmm, jag sa till honom att göra det.
M: haha, lyssna på vad han skrev på lappen; Idag lördag klockan 12:47 ringde Sarah för att prata med Anki, hon föreslog att Anki skulle ringa upp henne. (Ungefär så lät det)

Han är lite knasig faktiskt, men jag tycker om honom :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0