Tisdag

Inte mycket att säga faktiskt.
Tittar på Legally Blonde :-D
Och jag tappade ut allt mitt nykokta ris rätt ut i vasken, jag blev sur och kokte makaroner istället så hah!

Ja, har verkligen inte mycket att säga!
En runda in till Ystad imorgon, registera mig på arbetsförmedlingen där istället för att vara här i Skurup med tanke på att dom är värdelösa! och efter det förmodligen en fika med min bror.
På kvällen kanske det blir besök i mamma och Axels nya hus :-)

Mårtensson var här en stund idag, vi tittade på en massa dyra hus i utlandet, såna som kostar minst 2 000 000 euro *host*
mysigt

Ja, slutskrivet :-D

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack för visiten idag. Låter verkligen surt att tappa ut allt ris! Sånt gör en verkligen sådär måttligt förbannad...

2008-09-16 @ 21:58:31
URL: http://d3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0