Sarah är smidig!

Står i duschen och får shampoo i ögat, svider lite men lyckas få bort det, ögat har blivit lite rött.
Kommer ut ur duschen, torkar ansiktet så att jag kan smörja in det (jag blir lätt torr på kinderna), har en klick salva på fingret och på något v ä l d i g t udda vis rycker jag till och sätter klicken mitt i ögat!
svider svider svider!!!
Dyka ner i vasken och simma runt där med öppet öga och så försvann det!
dock ser jag väldigt suddigt och ögat har verkligen en "fin" röd touch.

Jobb 13-18 :-D
soft!

Tack och hej!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Matilda

ha en fin dag! :D

2008-09-07 @ 13:26:47
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: aaahhh

segis, skriv blogg! idag är du klar i huvet ju :P

2008-09-07 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0