Samstag!

Godis med lördag och hemma från jobb, som är helt slut nu, finito!
Butiken är nersläckt och kommer aldrig att öppnas för allmänheten igen MWAHAHA!
typ
.
Sålde ändå för 4668,50 idag fastän det är innan löning och 70% på allt!
Inte illa, inte illa alls!

Ligger i sängen med laptopen i knäet, nerbäddad med myskläder och två flaskor vatten brevid mig.
Jag ska lyxmysa! Tre filmer och msn ska hålla mig sällskap, kanske katten också dyker upp.
Hancock, the Mist och the Bucket List ska ses på idag.
Har en helsikes huvudvärk och en början till förkylning i kroppen så här ska det kureras!
Varenda en man känner är åtminstone lite sjuk, värsta epedemin.
Pizza till middag ska det också bli! Så det är verkligen slappt idag, I like and I need.

Kanske t.o.m. ska ta en liten tupplur?
Vi får se

Jag finns på msn om du vill något!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0