På jobb .- Knutut kommer :-D

Yes, idag kommer Knutut med kaffe och choklad till mig :-D
sista jobbveckan! så där försvinner inkomsten :-(
Men det fixar sig alltid!

Sen är jag också  väldigt spänd över en sak som jag förhoppningsvis ska få besked om idag, kan tyvärr inte berätta vad det gäller eftersom man inte ska ta ut glädjen i förskott för en positiv sak är det iaf :-D
Ni får helt enkelt läsa imorgon igen och se om jag uppdaterat om denna sak ;-)

Har inte så värst mycket att säga, bara tänkte att det var på tiden att jag uppdaterade lite.
Har hängt ut allting i butiken så nu har jag verkligen INGET att göra direkt, kanske putsa väggarna inne på toaletten lite.

Men ja, ha det suveränt!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0