öööh, vilken morgon!

Tyckte att eftersom jag gick och la mig tidigt, knappt drömde en massa drömmar som kunde störa min sömn så skulle jag må tiptop och vara pigg!
Är jag det?
NEJ!
pannebank, allt snurrar, ögonen värker och jag mår illa. Är jag dömd till att ha dåliga nätter och morgnar för resten av livet?
Hoppas iaf att det släpper när jag är på jobb! annars kommer det att bli en låååång dag + kusins 12års kalas.

Men ja, stop the whining nu Sarah!

Kattens operation gick bra men usch vad dåligt hon mådde :-(
Men så kelig hon var i natt har hon inte varit på evigheter (eller någonsin).
När hon inte tvunget låg på min mage/sida och sov, traskade hon bort till mamma och la sig på henne istället :-D
megamysig!
Skulle fylla i en blankett för henne också, bl.a. kön, utseende m.m
Kattens Namn? Det fick bli Katten
:-P

Så om man skulle hitta några brustabletter att suga i sig (uschuschusch) och finna någon frukost!
Ha en fortsatt bra morgon allihop.
Mer update senare

/ SarahMariaBudil

Kommentarer
Postat av: jessicaa

men du får coffee seeen, det är bra =D

2008-09-04 @ 08:29:09
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0