Nya Pågatåg - bra?

Dom är fina! Dom är lila! Dom är bekväma! Dom är snabba! ooooch dom gör dig ÅKSJUK!
Under alla mina 4-5 år som jag åkt nästan varje dag med pågatågen och alla dom andra åren så har jag aldrig blivit åksjuk.
Så vad är det som gör att dessa får mig att må dåligt? Ingen aning, för dom är ju så bra på alla andra sätt.
Jag föredrar faktiskt de gamla smått fula, minde bekväma (men tillräckligt) pågatågen mot att bli åksjuk.


Sitter iaf på jobb, ska snart äta ärtsoppa :-D ville ha mer sovmorgon så jag struntade i frukosten där hemma.
Och sen så hoppas jag på att få en lite nyare design på min blogg snart, har bett om hjälp så hoppas att det blir fint nån gång :-)

Mhm, inte så mycket mer att säga för tillfället mer än att det är sista jobbdagen så alla ni damer där ute, åk till Ystad och töm vår butik! 70% på allt, förutom ljusstakar, kuddfodral och kuddar.

Peace out!
/Sarah

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag har aldrig åkt med dom faktiskt, åker ju ofta tåg själv. Vad är det som skiljer dem åt?

Jag trodde bara det var ett Öresundståg klätt i lila. :O



Ät lite ärtsoppa för mig också :) om jag kommer på benen senare idag så ska jag nog se till att köpa in lite till mig själv :)

2008-09-13 @ 10:11:22
URL: http://ch4os.blogg.se/
Postat av: jesssiiicccaaaa

Men dt är synd om dig faktiskt! Vi får hoppas att det blir bättre och jag är sugen på en Frapino =(

2008-09-13 @ 12:34:52
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0