lite drygt 1 år senare...

Så här såg en del av mitt första inlägg ut:

herregud vad har jag gett mig in på? JAG Sarah, ska seriöst försöka hålla igång en blogg? haahaha visst, försöka går ju se hur länge det varar xD men eftersom alla verkar vara inne i en sådan bloggperiod så varför ska inte jag testa ?


Men se, lite drygt ett år senare är bloggen fortfarande fullt aktiv och har stammisar som läser den :-D
Trodde aldrig att det skulle vara så roligt att hålla igång en blogg men det är det faktiskt!
Inte alltid man har lust att skriva dock, men det är inget tvång iheller :-)

Har varit och ätit middag med mormor och beställde in en tjeckisk öl, starobrno.
Jag t.o.m. pekade för killen med utländskt ursprung att det var den jag ville ha och en liten stund senare kommer han in och frågar hur många centiliter jag vill ha.
Va??
Efter en stunds diskuterande kommer en annan karl för att hjälpa till och det visar sig att dom trodde att jag ville ha Whiskey (!!)
Dom måste tyckt att jag var udda som ville dricka ett glas whiskey till maten :-D
Men jag fick min öl till sist!
Och det schmeckt sehr gut!

kobra och skorpionwhiskey - gott?

Och på fredag ska jag ha myskväll med Jessica M., Ämmi och Knutur :-D fixa lite hämtmat och käka gottis, dricka något gott och bara allmänt mysa och se på filmer.
Har ingen ekonomi att gå ut nu och vanlig lugn hemmakväll skadar inte, åtminstone inte om man är i bra sällskap :-)

Nej, nu måste jag kommentera lite bloggar!

Ha en fortsatt bra måndagskväll

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kommentator nr.1.. Det kommer att bli jag. Det ska bli riktigt mysigt på fredag! =)

2008-09-15 @ 20:41:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Jessie

Skrev helt fel bloggadress.. wwwD3arjessie.blogspot.com .. Hihi

2008-09-15 @ 20:42:27
Postat av: Fia Caroline

hej...

jag kan hjälpa dig, maila mig med lite önskemål.

bilder osv..

läs även gärna inlägget om Bloggdesign inne på min sida om du inte redan gjort det.

jag har det dock lite stressigt i veckan, men på fredag kanske jag kan hjälpa dig.. :) Maila mig, eller lägg till på msn den mail som står med så pratas vi vid. :) Ha en bra kväll!

2008-09-15 @ 21:10:56
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0