Jobba i Kanada?

Pappa ringde precis

Pappa: Hej! Du vill inte jobba i Kanada?
Jag: Vad ska  jag göra där?
Pappa: Nejnej! inte vi! om du skulle jobba där (liksom wtf hörde lite fel?)
Jag: Vad ska JAG göra där?
Pappa: Jaha, jo... dom delar ut folk på lite olika gårdar och så får man jobba där!
Jag: eeh..
Pappa: HAHA okej, kanske inte!
Jag: Nej, inte direkt
Pappa: men ja, fortsätt du jobba nu! jag skulle mest bara hallåa lite
Jag: Hallå och hejdå!
Pappa: Hejhej
*lägger på luren*

Ja, jobba i Kanada ska jag nog inte göra, iaf inte inom det området!

Och jag har fortfarande inte så värst mycket att göra på jobb, mest pratar med lite folk på ebuddy :-D

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: knutur

får man lov att säga att din pappa är lite knäpp? :O

2008-09-12 @ 13:47:56
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0