I had a dream

och i den hade jag sex med en väldigt schmexy turkisk man i ett sjukhus.
Och det var faktiskt väldigt bra!
Men sen så krympte han från att vara 185cm till ca 160cm
that sucks. IMO iaf
Jag och mina 177(176?)cm gillar inte karlar kortare än 178cm!
så det så :-D

Såg Mamma Mia på Biorama i Skurup igår ihop med mormor, moster Agge, kusin Sofie, Sofies dotter Linn och Kusin Rikards fru Jenny! Nästa alla kvinnorna från den delen av släkten. Bara min mor som valde att avvika, men hon är också lite udda... wannabe Lundabo :-D
Musiken var trevlig, ABBA är och kommer alltid att vara speciella, en skam att tycka illa om dom!
Men själva filmen får kanske 3 poäng utav 5, tyckte inte att den var så himla bra som så många har sagt.
Fast jag hade kunnat se den ingen om jag inte haft något vettigare för mig :-D

Okej, nu blir det snart babbel! så jag borde väl sluta nu.
Kanske käka lite lunch?
Känner mig fortfarande lite mätt efter Ämmis bulle och kaffe så tror nog att jag väntar en timme till åtminstone.

Ha det godis

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0