Hancock - 4 av 5

Riktigt mysig film faktiskt :-D
Hade lite av varje, komedi - drama - romantik - action och fantasy. Smått och gott
Will Smith är alltid bra också.

Har egentligen inte så mycket att säga om den förutom att den var bra!
Se den om du inte gjort det ännu :-)

Sitter och kollar i min bok "1001 filmer du måste se innan du dör"
Första filmen är Resan till månen från 1902 som varar i 14 minuter.
En annan film är Les Vampires från 1915 som vara i 440 minuter (!!!!!!) det räknade Björn ut att det blir 7 timmar och 20 minuter. Så jag tror inte att jag vill se den :-D stumfilm och allt!

Men ja, jag kurerar mig fortfarande :-D fick sovit mellan klockan 18 - 20 men tror nästan att jag börjar bli lite pömsen igen! godismys

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag måste ha den boken!



The Mist lät inte bra, men jag ger den nog en chans ändå tror jag, det är (ska) trots allt vara skräck. :)



Boken säger att det är filmer man måste se innan man dör, och den där "Les Vampires" får bli den sista då, för jag tror jag skulle dö under tiden jag tittade. :O

2008-09-14 @ 09:23:36
URL: http://ch4os.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0