Guten Abend

Sitter här och slöar vid datorn, kan inte sova.
Dum orsak till det som inte bör tas upp här.
Och Kattskrället tar upp halva soffan.

Har gjort lite uträkning på vad jag kommer att ha kvar i pengaväg efter att resan blivit betald, tagit ut fickpengar, betalt till Knutut, Betalt räkning på jacka och klänning och till mormor och morfar.
Pengarpengarpengar
Vilket problem!
Ger magsår.
Men jag kan för helvete inte sluta shoppa, det kliar i fingrarna så fort jag är inne i Malmö eller Ystad eller t.o.m jag bara går förbi den nya klädesaffären här i Skurup!

Umgicks med Lotta några timmar idag, var väldigt trevligt :-) I like Lotta liksom <3.
Senare ikväll, runt 20 någon gång kom kusin Caroline hit, vi båda hade ungefär lika tråkigt och tyckte att det var bra tillfälle för oss kusiner to get together. Braveheart, popcorn och dippa, choklad och coca cola - riktigt syndigt.

Hela jag kommer att bli en enda stor fettvalk om det fortsätter såhär! Så dålig mat jag har ätit denna sommaren har jag aldrig varit med om, känns som att man gått upp 20 kilo - fast Ämmi säger att det inte syns isåfall :-)

Khmm.

Har för mig att det var något jag ville ta upp men minnet ligger inte på topp för tillfället.

Alanya om ca 3 dagar iaf :-) Lite glädje finns här!
och en liten Tysklandsresa den 21 oktober med en övernattning ihop med mormor och morfar + Mikilen - precis som förr i tiden.

Guten Nacht

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0