En torsdagskväll!

Och jag har precis krängt fruktsallad bestående av äpple, päron, banan och apelsin :-D gottis!
Kollar på the Punisher som visas på tv6.

Igår var jag och fick sett mammas och Axels hus för första gången! Det kommer säkert att bli jättefint :-) stort är där iaf, särskilt om man jämför med Axels 3a.
Men där är en MASSA väggar att måla och det innebär att jag kommer att få hjälpa till att måla dom och kan ju knappast skryta om att jag är en prima mästermålare, åtmistone inte om man tänker på hur kass jag var på att måla väggarna i Sofies hus :-D Men det blir bra!
Och där är en bastu :-D och rum till mig och Micke när vi varit och festat i Lund, suveränt!

Imorgon är det lite möte sen iväg till lilla Trelleborg och göra ett teoriprov (urkurkurk) och på kvällen kommer mina dolls Ämmi, Knutut och Jessica M hit :-D wee

Hm, John Travolta är faktiskt bra som filmskurk, det är hans grej liksom.

Men ja, inte så mycket mer att säga!
Ska fortsätta undanröjning så fort filmen slutat, har bara lyckas sopa golvet i köket (hur kass får man bli? ett rum!) haha

Men ha en fortsatt bra kväll :-D

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutur

Jaah, för vi ska ha såå myyys! ^^

2008-09-19 @ 15:03:41
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0