Där är så mycket skoj!

Jag sitter och lolar :-D

En tjej ~18 går förbi ett gäng killar ~22. En av killarna böjer sig fram och nyper tjejen i rumpan.
Tjejen (skriker): VAD FAN TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED?!
Killen: Men va' fan, slappna av lite!
Tjejen: Du, ge mig EN anledning att inte ge dej en örfil!
Killen: Jag slår tillbaka!
Tjejen (skamset): Okej, det var en ganska bra anledning…
Tjejen går snabbt därifrån.


I matsalen sitter en kille ~13 och ritar ett stort och ganska detaljerat ansikte på sin pappassiett. En annan kille, i samma ålder, är otålig och vill ut på rast.
Kille 2: Men kom nu!!
Kille 1: Meh! Tare lugnt.
Kille 2: Men för i helvete!! Kom nu.
Kille 1: Jag ska göra KLART den här först!
Kille 2 (brölar): Men för i helvete!! Den är ju FUL!!!!!!!
Kille 1 blir tyst.


En kvinna ~35 slänger upp lite picknick-grejer, bland annat ett 6-pack folköl, på kassabandet. Kassakillen ~20: Har du leg för de där? Kvinnan (rodnar och skrattar): Mer än gärna! (Hon börjar plocka i plånboken) Kassakillen: Alltså, jag skämtade bara. Kvinnan ser helt tillplattad ut, packar sina varor och lämnar affären.

 

En kille ~23 sitter och pratar högt i telefon.
Killen: Jag sa åt honom att köpa den där lägenheten för att den var så grymt snygg!
Killen sitter tyst ett tag medan han lyssnar i telefonen.
Killen (skrattande): Ja, han köpte den och jag sa att den verkligen var skitfin, men saken är den att den var så jävla ful. HAHA!

En tjej och en kille ~20 kommer ut ur butiken och killen kollar mot cafédelen. Tjejen: Nej, du ska inte köpa en korv. Killen: Men en liten bara? Tjejen: Okej, men bara för att det är lite homoerotiskt att se dig äta den. Killen (som inte lyssnat på tjejens utlägg): What? Tjejen (suckar): Inget… Köp en korv du.

Två killar ~20 sitter och fyllepratar.
Kille 1: Asså är jag den enda i hela Sverige som inte är HELT sexfixerad!?
Kille 2: Nä, jag är inte heller så intresserad faktiskt.
Sedan följer diverse småprat som sedan leder in på…
Kille 1: Asså, man borde typ gå ut på krogen och du vet, slicka någon i örat och så, och sedan när man är hemma med dem så typ bara: gotcha! Jag är inte intresserad!!!
Kille 2: Haha, ja precis, det vore askul!

och där finns ännu mer på tjuvlyssnat.se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0