Dagens roliga

Den är på danska men inte mindre rolig för det :-D
haha
Kasper Dansk skickade

Mand og kone før bryllupet:

Hun: Hej
Han: Endelig! Dette øjeblik har jeg ventet på længe!
Hun: Forstyrrer jeg dig? Skal jeg gå igen?
Han: NEJ! Hvad tænker du på? Jeg gyser ved tanken!
Hun: Elsker du mig?
Han: Selvfølgelig. Hele dagen og hele natten!
Hun: Har du nogensinde været mig utro?
Han: NEJ! ALDRIG! Hvorfor spørger du dog om det?
Hun: Har du lyst til at kysse mig?
Han: Ja, hver eneste gang, jeg har mulighed for det!
Hun: Kunne du finde på at tæve mig?
Han: Er du vanvittig? Du ved, hvordan jeg er!
Hun: Kan jeg stole på dig?
Han: Ja!
Hun: Elskede!

SYV ÅR SENERE: Læs bare teksten nedefra og opefter  (börja nerifrån och läs uppåt, för dig som inte förstår)


LOL!!! XD

Kommentarer
Postat av: Björn

Äktenskapet sammanfattat med enbart 15 rader! Vackert!



DK-humor är oftast bra! Jag får dela med mig av lite jag har hört också. :)

2008-09-17 @ 09:05:08
URL: http://ch4os.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahaha, dne var ganska rolig :P

Men du är uppe jättetidigt idag :O

2008-09-17 @ 10:47:57
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0